You're not a loser

Ettusentrettiotvå.

TRUMVIRVEL.

Oj. Vad svårt det var. Men jag har i alla fall bestämt att Alicia Wilking är vinnare i Tävling für alles! Grattis! Hoppas du kommer få nytta av reflexskärmen.

SLUTRUMVIRVEL.

Det är svårt att vara domare i tävling. Jag vill liksom lägga mig i. Lyfta luren ringa och säga "du, du måste sluta använda blixt" eller "du, du måste skuta använda autoläget och lära dig manuella läget" och så vidare och så vidare. Men så kan man ju inte hålla på.

Idag är det Maestro på teve och jag har hittills drömt om Ola Rapace efter varje avsnitt (två). Det är synd att inte Viveca Lärn är med mer. Hon var ju så liten och rolig. Tråkigast är han som är ultimate fighter eller nåt.

Den här veckan har jag jättemycket att göra så det lär inte bli bättre uppdaterat nu. Eller så blir det det? Så brukar det vara. Konstigt. Imorrn ska jag hämta MUSTANGEN som varit på cykelverkstad. Äntligen!

Puss!

Tool - Schism

För att Christian påstår att han varit ett Tool-fan. Hahahahahahahahahaha.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

potatis? ehm... mjölig? eller, jag tror att den var mjölig. potatis som svärfars fru har odlat på deras kolonilott använde jag denna gången... annars brukar det vara potatis som heter "mjölig potatis" i våran frukt- & grönsaksaffär!

2011-09-05 @ 21:31:02
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: AliciaWilking

har mailat dig nu!:)

2011-09-06 @ 16:10:46
URL: http://wilking.blogg.se/
Postat av: Tård

Alicia Wilkings bild är jättebra, jag tror inte att hon använt samma teknik som Terje Hellesø.

Fy f-n va hemskt med sådana fuskare.

2011-09-06 @ 22:13:25
Postat av: hogie

Det är lite för lätt att fuska nu för tiden.

2011-09-09 @ 10:12:45
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0