När jag inte var femton men ändå grät av kent

Ettusensextiofyra.

Så förvånad jag blev över att det här är så fint att jag fällde en tår. Äntligen! Jag trodde aldrig jag skulle få tycka igen att kent är ett av världen bästa band. Och Jocke Berg då. Han är snygg nu. Det är konstigt.

Fi fan. Jag känner i magen att ja, jag kommer nog gråta en tår nästa gång jag hör den också.



Vet ni vad det finaste är? Att Jocke Bergs röst har blivit så sjukt mycket bättre. Han är som Liam Gallagher. Den är aldrig dålig men den blir bara bättre och bättre.

Oj vad glad jag är. Och förvånad.

Puss!

kent - 999


För att den heter ju det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

känner lite lika! om resten av skivan låter såhär så kommer det att bli fint som tusan att återse dom på pip i sommar :)

2012-03-27 @ 22:30:06
Postat av: matilda

och den kommentaren var från mig!

2012-03-27 @ 22:31:08
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: hogie

Exakt. Men det är det som är lite farligt också. Som första singel släpps oftast den näst bästa låten. Så då vet vi att det åtminstone kommer vara två bra låtar. Det märks den 25 april! 999 kommer vara sjukt bra live på en utomhusscen iaf :)

2012-03-28 @ 10:44:47
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0