Fet och slemmig

Ettusenåttiotre.

FJÄRDE DAGEN MED MENSVÄRK! Så JÄVLA orättvist! Ska det vara så ska det vara så ska det vara så... Undrade jag "Ibland är det så att man får fler än en slemhinnor som vill ut, till exempel vid urinblåsan". Va fan. Inte alls vad jag ville höra! Och VARFÖR får JAG fler än en?! Hur kan man få fler än en? Jag tror hon hittar på. Helvetes jävla skit! Jag kunde ha varit i Göteborg nu och ätit FET god mat med FETT roliga människor.

Ge det till nån annan!!!

Fet känner jag mig också!!!!! FET!!


Idag gick jag iaf till jobbet men när jag kommer hem ska jag kolla gulliga klipp på youtube, grina och äta glass till middag!!

Puss!

Refused - New Noise

För att jag vill bara skrika. Som Dennis.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Har du kollat upp så att du inte har endometrios? Har flera vänner som har sådär sjuka menssmärtor som du, så de går på morfin varje månad, som fått diagnos efter typ sjukt mycket kämpande.

2012-05-29 @ 21:52:42
URL: http://www.linneaornstein.se
Postat av: hogie

Något som jag stör mig otroligt mycket på är att det inte tas lika mycket på allvar nu när jag är "stor". I tonåren gavs det många alternativ, elbehandling, värktabletter, akupunktur.. Nu är det bara "ÄT P-PILLER!". Så ja, det är rätt mycket kämpande. Har varit på ultraljud och då syntes inget och då släppte de det bara. Sjukt störande. Nu sa läkaren att jag måste vänta ett halvår innan de kan påbörja utredning... Jag slutade med minipillren för ett par månader sen och då måste man vänta. Som att det inte har varit så här sen jag fick mens när jag var tolv.

2012-05-30 @ 09:22:23
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hmm... Okej... Jag vet att en av de jag känner som fått diagnos fick bråka sig till specialkliniken i Uppsala och först då var det nån som hade koll.

2012-06-16 @ 08:16:47
URL: http://www.linneaornstein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0