Sluta upp nu

Ettusennittionio. 
 
Fifan. Är sjukt oinspirerad nu alltså. Har jättemycket saker att göra men det är ett jädra TJAT hela tiden också. Tjat tjat tjat. Jag örker inte med tjat. Då tar det bara stopp och sen blir jag grinig. If you wanna be my friend tjata inte. Tur att det här är min blogg så jag kan tjata hur mycket jag vill. 
 
Tjat nummer 1: jobbet. Det tjatas och tjatas och tjatas. Jag är inte bara musikkonsulent utan jag är också IT-support, teknikansvarig, webbansvarig, appansvarig, layoutansvarig samt byggnadsmästare. Konstigt att jag inte har svinmycket i lön, tycker i alla fall jag men det är väl bara jag det... 
 
Tjat nummer 2: missfall. Ja det är fortfarande SYND om mig men jag orkar inte höra om det och jag är jävligt TRÖTT. Jag orkar inte med allt medlidande men jag orkar inte heller ställa upp på midnattsmaraton eller gå ut på krogen (va fan är det för jävla förslag?). Vi kan väl se en hysteriskt rolig film och dricka två liter Pepsi? DET är en BRA idé. 
 
Tjat nummer 3: tjat. Sluta tjata. 
 
Men allt detta tjatande gynnar också min konstnärliga ådra. Härom dagen gjorde jag en fin installation på badrummet. 
 
 
Men guu va tjatig du är, hogie. Ja, men det här är faktiskt min blogg och jag tjatar åtminstone inte i folks ansikte. 
 
Nu är det snaaaaart heeeelg. Gott det ska bli va. 
 
Puss!
 
Tomas Andersson Wij - Sången om dig och mig
 
För att han ska spela på Båten och det var ett TREVLIGT tjat i allt detta tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Che

Jag tycker mest synd om den som måste äta den där enorma dammsugaren. Hu! Fast jag gillar dammsugare, men inte i den storleken. Känns på något vis, övermäktigt. En chokladboll däremot i storlek gigantisk, det hade varit fint att sätta tänderna i! Bjur du på det när vi ska dricka höstkaffe hemma hos dig nästa helg?

Svar: Kanske nååågot övermäkigt. Men ändå... mäktigt? Har tänkt på en sak, vi (som i Omställningsrörelsen) ska på studiebesök på Tuggelite nästa helg. Vill du hänga på? Ekoby i Skåre om du inte har koll på det. Höstkaffe hos dig eller mig går också minst lika bra!
hogie

2012-09-29 @ 19:53:47
Postat av: Che

Och jag skrev under fel inlägg.

2012-09-30 @ 09:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0