Sagan tog slut

Ettusenetthundrafemton. 
 
Vår kärlekssaga tog slut. Jag vet inte vad SJ ville eller menade.. Men jag tolkade det som att de vill att jag skulle boka via Internetsupporten istället... så att DE skulle kunna hitta och lösa sitt problem?
 
 
Är jag inte tillräckligt tydlig med vad problemet är? Ja jag vet inte. Kommer kanske heller aldrig få veta. Hoppas mest jag kommer få köpa resa till halva poängpriset!!
 
Puss!
 
Ella Fitzgerald - Take the "A" train
 
För att jag kanske KANSKE kommer få åka tåg. Till Göteborg till exempel? I april? Det är ju fint. 

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Man kan åka tåg till Övik också.

Svar: Sant, Kamilla. Det ska jag göra någon gång. Dock inte för halva poängpriset den här gången. Den här gången fick jag faktiskt inte åka någonstans för halva poängpriset.
hogie

2013-02-14 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0