Det finns roligare saker

Ettusenetthundratrettiofyra. 
 
Igår var det sån där riktig snart-är-semestern-och-föräldraledigheten-SLUT-ångest. Eller igår. Det började för flera dagar sen! Så jädra orättvist att jag fick vara hemma själv med henne när hon hade kolik och grejer. Och nu, nu när hon är riktigt rolig. Nä då ska jag gå och jobba och så får Chrille vara hemma med henne! Orättvisa. Jag kommer träffa henne typ 3 timmar per dag nu. USCH. 
 
Sista semesterveckan var dessutom SVINBRA. Inte så där äckligt varmt utan man orkade faktiskt göra saker. Och ongen kan gå själv! Helt fantastiskt att slippa gå böjd som en ostbåge hela dagarna. Det var inte kul nånstans när det var trettio grader ute och trehundrafem grader inne. 
 
Jaha. Nä men. I början på september ska jag på Elixir och Live at heart i Örebro. Nån mer som ska dit? Tycker det ska bli kul. Skulle gärna ha varit där i flera dagar men är bortrest några dagar innan också då det blir för möööe. Örebro är en rätt bra stad. Har jag fått för mig. 
 
Ikväll ska jag virka nåt.
 
Hittade förresten en rolig blankett på datorn förut när jag var inne i jobbets blankettdjungel. 
 
Garvade länge och visade alla på fikat. Det tog ett tag innan polletten trillade ner för några. Men de är väl inte lika smarta eller har lika snuskig humor som jag. Alla kan inte ha allt helt enkelt. 
 
Puss!
 
Weeping Willows - While Im still strong
 
För att SATAN vad bra de var i Mariebergsskogen för några helger sen. Vet inte hur många gånger jag sett WW live med detta var tamejtusan.. Kanske den bästa konserten av alla konserter med alla band jag nånsin sett. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0