Vem räddar dig

Ettusenetthundratrettiosex.
 
Kan man ens ana hur orättvis världen är. Folk omkring mig blir av med jobben. De får cancer. Deras barn får cancer. De kämpar i flera år med att få barn. De får missfall. Jag kan inte greppa allt det som händer. Och jag kommer på mig själv med att blunda. Jag ser att folk skickar styrkekramar på facebook. Kan vi inte bara sluta upp med det här styrkekramandet. 
 
Vet ni vad det är som alltid räddar mig från att inte bara gå och hoppa från en bro? Det är Ryan Adams, Håkan Hellström, Weeping Willows. Säkert! och Magic Number. Väldigt mycket Bo Kaspers Orkester. Hästpojken, White Stripes och Queen. Speed of sound enterprise och Eskobar. Dundertåget, Den stora vilan, Snow Patrol, Velvet Underground. Muse. Kaiser Chiefs och Queens of the stone age. Elton John, Mogwai, Bear Quartet, Bob Hund, The Who, Mew, Andreas Grega, Fever Ray, Babian, Nina Ramsby, Makthaverskan och Weezer. 
 
Puss!
 
Timo Räisänen - You are loved (don't give up)
 
För jag tycker den alltid passar fint men just idag extra fint. 

Kommentarer
Postat av: FatBastard

Hello ;)

Drömde om dig.. Hogiefield, eller hur var det nu? Men jag hittade rätt och jag ser att allt är som vanligt förutom att det är mamma-hogiefield nu :) Stort grattis!

Svar: Fettooo! Var har du hållit hus nånstans? Kan inte du göra HLR på din blogg också, eller har du redan en som du inte berättar om?! Och - tack.
hogie

2014-08-30 @ 08:16:48
Postat av: FatBastard

Har bara gjort en Walkabout.
Inget bloggande för min del. Gör man sånt fortfarande? (Förutom du då hoogan :) )

Svar: Ja jag måste ju göra det. För min egen skull. Annars blir jag tokig.
hogie

2014-09-01 @ 16:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0