Går det så går det

Ettusenetthundratjugofem.
 
Det är ju helt fantastiskt att jag fortfarande har en hel del besökare till den här bloggen! Eller är det sorgligt...? Väntar ni på bättre tider? De kommer - jag lovar. Jag har skrivlust i fingrarna. Samt virklust. 
 
Har läst massa bra, roliga, fina och intressanta bloggar de senaste veckorna. Så då kom jag att tänka på den här stackaren. Hoppas HLR funkar på blogg.
 
Jag längtar till: sommar. När jag kan cykla med ongen bak i stol. Jag som inte ens brukar längta efter sommar så där som man ska göra när man är svensk. Höst duger lika gott åt mig. Inga krav här inte.
 
Inatt har jag sovit tre timmar. På soffan. Det är ju bättre än en timme. Kan man tänka. 
 
Puss.
 
Elton John - Your song
 
För att biljetterna till konserten är så SJUKT dyra, har ni sett det?! Stones är t o m billigare! Vansinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0