Marskatten

Ettusenetthundratjugosex.
 
Jämt görsmidigt detta med att en kan blogga från mobilen. Går det lika smidigt att lägga in bilder?! Är inte svårimponerad. 
 
 
Ja! Teknik alltså. 
 
Någon som köpt konsertbiljett från Biljettnu.se? Pappa blev ju lite väl Stones-ivrig tyckte jag... Hoppas inte han blir lurad. Vore så onödigt. 
 
Nu är det bara drygt en månad kvar tills jag ska börja jobba igen. Dock halvtid men ändå... Försöker att inte känna ågren med det är tamejtusan inte lätt ska ni veta!! Någon som vet hur man får en åttamånadersbebis att somna utan bröstet? Jag tar tacksamt emot tips... Undrar så himla mycket varifrån hon fått sin envishet och jävlaranamma... ingen aning faktiskt... 
 
I år är det supervalår. Ytterligare en viktig anledning till att få liv i den här livlösa textmaskinen. För om ni inte redan vet vad ni ska rösta på så kommer jag berätta det för er.
 
Inatt sov jag tre timmar på soffan igen. Rätt gött liv ändå.
 
Puss!
 
Håkan Hellström - Det kommer aldrig va över för mig
 
För att bara ett litet ord kan sätta eld på en skog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0