Dom skulle bli något stort

Ettusenetthundrafyrtioett. 
 
Åh vad jag önskar att jag fick sova. Tänk att det fanns en tid när man kunde ligga i sängen till tolv-ett på dagen. Eller vänta nu. Har det funnits en sån tid? JA det har det. Men jag börjar nästan glömma bort. Jag kan ju inte gå och lägga mig i tid heller. Allt kul händer ju efter nio på kvällen. Tror iofs inte ens att det skulle hjälpa om jag la mig tidigare. Jag skulle ändå inte somna och OM jag somnade så skulle jag lik förbannat vara trött som ett as på morgonen. 
 
Ibland drömmer jag om att barnet är sju år. Så man kan "Neeej men du kan bre din egen macka nu när du är så stor. Barnkanalen är på kanal 13. Slå på det du. ZzzzZzZzzz"
 
 
HAHAHAHA. Den här är så hysteriskt rolig!!
 
På fredag är jag LEDIG. Ska bli så satans gött! Då ska jag äta lunch med Miriam och Elin. Det ska bli KUL. Och så ska jag göra typ ingenting. Dammsuga kanske. Chrille ska ut och dricka öl på fredag. Då kommer jag med största sannolikhet att se en tecknad film. Dricka Pepsi. Äta Marabou Frukt och mandel... aaaaaah. 
 
Puss!
 
Love Antell - Du växer upp
 
För att jag hade glömt att Love Antell ska vara med i Så mycket bättre. Fatta vad bra det kommer vara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0