När allt hänger sig. Då hänger jag mig.

Ettusenetthundratrettioåtta. 
 
Satan vad vi är ovänner alltså. Jag har försökt säga fina ord. Jag har gett en hård och bestämd, men kärleksfull klapp. Jag har svurit över fan och hans moster. Men idag är vi inte vänner. Jag och min jobbdator. Jag som ska göra en folder. Det går på en timme, tänkte jag MYCKET naivt. 
 
Vad är det som händer med Sverige då? Vilket jävla skitland. 
 
 
Idag har jag en sjukt rolig tröja på mig. Men hittills ingen som har sagt att den är sjukt rolig. Töligt fölk!!
 
Ja det är väl ungefär dagens läge. 
 
Fint väder ute. Nu skulle man ha semester. 
 
Puss!
 
I'm Kingfisher - Aiming for the crowd
 
För att jag är både lokalpatriot och för att det är gött i örat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0